واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

یک قطره از دریا ...

بسم الله الرحمن الرحیم


من برای واداشتن شما به راه های حق که در میان جاده های گمراه کننده بود، به پا خاستم در حالی که سرگران بودید و راهنمایی نداشتید.تشنه کام هرچه زمین را می کندید قطره آبی نمی یافتید.

امروز زبان بسته را به سخن می آورم. دور باد رای کسی که با من مخالفت کند!

از روزی که حق به من نشان داده شد، هرگز در آن شک و تردید نکردم!  کناره گیری من چونان حضرت موسی علیه السلام برابر ساحران است که بر خویش بیمناک نبود، ترس او براین بود که مبادا جاهلان پیروز شده و دولت گمراهان حاکم گردد.

امروز ما و شما بر سر دو راهی حق و باطل قرار داریم!

 آنکس که به وجود آب اطمینان دارد تشنه نمی ماند...


منبع:  نهج البلاغه،خطبه 4  





نظرات 6 + ارسال نظر
زیتون سبز دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 22:45 http://maheasal66.blogfa.com

سلام
ممنون از راهنمایی تون
بااین مشکلات که پیش میاد اعصاب آدم کلا به هم میخوره و حوصله فعالیت تو سایت های دیگه هم نمیمونه
چندسال زحمت کشیدیم خوب یا بد ،یه چیزایی نوشتیم آخرسر همشون برباد رفت
بازم دم شبکه های اجتماعی موجود گرم مخصوصا بیسفون خودمون و تلگرام پوتین خان که لااقل این مشکلاتو ندارن

عمرتان جاودان.

علیک سلام
بله درسته ولی هیچ چی جای یه وبلاگ ساده رو نمی گیره ...

متشکرم
یاعلی

منتظر یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 09:02 http://forqan1.blogfa.com

اللهم احفظ مولانا صاحب الزمان و عجل فرجهم الشریفآمین
سلام خواهر گرامی
عید سعید غدیر بر شما مبارک باشد ان شاءالله
ان شاءالله خداوند به همه ما بصیرت و هوشیاری و شناخت حق از باطل را عطا کند و همچنین توانایی روشنگری بر حق.آمین
از خداوند متعال برایتان زیارت امام حسین علیه السلام را در اربعین حسینی آرزو میکنم.آمین
التماس دعا
یاحق

سلام علیکم
متشکرم برشما هم مبارک
ان شاالله
ممنون از دعای خیرتون ...
محتاج دعاییم.
یاعلی

زیتون سبز یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 00:24 http://maheasal66.blogfa.com

سلام
بله متاسفانه مطلب جدیدهم نمیشه توبلاگفا نوشت
ببخشید چه جوری میشه آدرسو عوض کرد؟
باتغییر آدرس مطالب قبلیم حذف میشه؟؟
ممنون از لطفتون

سلام
اگر آدرستون رو تو همون سایت بلاگفا تغییر بدید مطالب حذف نمی شه یعنی قبلا حذف نمی شد الان با این مشکلات بلاگفا بعید نیست بازم حذف بشه.

ولی اگر بخواهید تو سایت دیگه ای مثلا میهن بلاگ یا بلاگ اسکای وبلاگ بسازید وبلاگ جدیدی ساخته میشه و امکان انتقال مطالب از بلاگفا به سایت دیگه نیست.
خواهش می کنم
حداقل شما مطالبتون هنوز هست مطالب وب من که خودبه خود حذف شد.
به نظرم بهتره تو یه سایت دیگه فعالیت کنید.
بلاگفا مثل اینکه مشکل زیاد داره ...

سید رضا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 07:37 http://shooridehvasheyda.mihanblog.com

برانم دم از عشق مولا زنم
به هر عشق جز عشق او پا زنم
فلک را نهم زیر پا مثل فرش
علی گویم و پر کشم سوی عرش
به عشقش یکی بودن عشق است عشق
غلام علی بودن عشق است عشق

سلام و عرض ادب بزرگوار
عید شما مبارک
ان شالله به حول قوه ی الهی ال سعود همین روزا نابود خواهد شد.
سپاس از حضور ارزندتون
برقرار باشید .یاعلی

سلام علیکم
عید شما هم مبارک
ا نشاالله ... آمین
یاعلی

زیتون سبز شنبه 11 مهر 1394 ساعت 00:59 http://maheasal66.blogfa.com

سلام بزرگوار
عیدتون مبارک
راستش بعد مشکلی که واسه بلاگفا پیش اومد و بعدمدت طولانی رفعش کردن چندبار به وبتون سرزدم امامتاسفانه موفق به ورود نشدم
اولش فکر میکردم دیگه بیخیال نوشتن شدید تااینکه امشب بعد از مدت ها فرصتی پیش اومد به بیشه سرزدم اونجا دیدم که آدرس جدید وبتون را لطف کردید نوشتید
موفق وسربلند باشید

سلام علیکم
عید شما هم مبارک
بله من از هر راهی به فکرم رسید استفاده کردم به دوستان وبلاگم اطلاع بدم که آدرس تغییر کرده.
منتظر حضورتون بودم. متاسفانه هنوز نمیشه تو وبتو ن کامنت گذاشت.
متشکرم.

شهاب الدین جمعه 10 مهر 1394 ساعت 08:52

پس بدانید ای تمامی مردم!

که خدا علی را ولی و امام شما قرار داده است.

و اطاعتش را بر همگان واجب ساخته است؛اعم از مهاجر و انصار.

و بر تابعین حق طلب.و بر شهری و بیابانی و حاضر و غایب.

و بر عجم و عرب.

و آزاد و بنده.

و کوچک و بزرگ.

و سفید و سیاه.

و بر تمامی موحدان و یکتاپرستان.

حکمش لازم الاجرا ست.

و کلامش جواز و مجوز.

و فرمانش نافذ.

هیچ چیز حلال نیست،مگر آنچه او حلال بداند.

و هیچ چیز حرام نیسن،مگر آنچه او حرام بشمارد.

ای همه خلایق!

دانشی نیست،مگر آن که خداوند به منش باز سپرده.

و من هم تمام آنچه آموخته و اندوخته ام،به علی منتقل کرده ام که پیشوای پرواپیشگان است.

ای مردم عالم!

این علی برادر من است و جانشین من و ظرف دانش های من.

و جانشین و جایگزین من در میان امتم و در امر تفسیر قرآن.

او دعوت کننده به سوی خداست.

و عمل کننده به آنچه رضای اوست.

و ستیزنده با دشمناش.

و حمایتگر طاعت و بندگی اش.

و بازدارنده از ارتکاب معصیتش.

جانشین رسول خداست و امیرمؤمنان.

و امام هدایتگر است.

او کسی است که به امر خدا با پیمان شکنان و ستمگران و دین ستیزان به نبرد برمیخیزد و خونشان را بر زمین میریزد.

خدایا!هرکه ولایت علی را میپذیرد،دوست بدار.

و هرکه با او به دشمنی برمیخیزد،دشمن بشمار.

و هرکه انکارش میکند،از رحمت خودت دور بگردان.

و هرکه حقش را میستاند،در آتش خشمت بسوزان.

بدانید و یقین کنید که با علی دشمنی نمیکند،مگر کسی که سیاهدل و ناپاک است.

و دل به ولایت علی نمیدهد،مگر کسی که پاک نهاد و پرهیزگار است.

و به او ایمان نمی آورد مگر کسی که باورش مبتنی بر صداقت و اخلاص است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد