واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

خیـــــــلی ...

بسم الله الرحمن الرحیم



نتیجه تصویری برای دست نوازش


خدایا من خیــــلی بدم

ولی

خوبی های تو

خیــــــــــــلی از بدی های من بیشتر است ....

نظرات 4 + ارسال نظر

آری ، حماسه آفرینان عرصه ایثار و شهادت و مقاوت ، دلاورمردان میدان رشادت ، نام آوران نبرد

حق علیه باطل ، دلاورمردان خدا، مردان ایمان و صداقت و پاکی به اعتبار و به ایثارشان زنده ایم

.( فرارسیدن هفته دفاع مقدس گرامی باد. )

بچه سید شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 16:51

سلام و عرض ادب بزرگوار
خوبین الحمدلله
دیگه یادی از خیمه ی تنهای شهدا نمیکنید!
دلم میخواد دوباره تجدید عهد کنم با شهدا اما توفیق نصیبم نمیشه.
دلم برای خیمه شهدا لک زده
به دعای خیرتون محتاجم
برقرار باشید و زهرایی

لیلا سه‌شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 09:02 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام واله جان

همینطوره ما خدای خیلی خوبی داریم

......................

قالب جدید مبارک ماشاءالله آقا پسر گلتون چقد شیزین شدن

خدا حفظتون کنه

منتظر پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 07:43 http://forqan1.blogfa.com/

اللهم احفظ مولانا صاحب الزمان و عجل فرجهم الشریفآمین
سلام علیکم
به نام وجودی که وجودم ز وجودش شده موجود
خدا را شکر که خدایی داریم بسیار مهربان و رئوف و ستارالعیوب...خدایی که غیر از او به دیگری نتوان پناه برد و یاری خواست...
التماس دعا
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد