واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

محرم ...

بسم الله الرحمن الرحیم


حسین جان!

من گذرنامه ی خود را نسپردم به کسی ...

به تو و کودک دلبند تو ایمان دارم ...





فاطمه!

کرب و بلا هم نروم شاهد باش ...

من به آقایی فرزند تو ایمان دارم .....

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 01:36 http://tanhayihayeman.blogsky.com

یا حسین...
یا رقیه

سلام بانو.خوبین الحمدلله
وبتون چندتا صوت باهم میخونه.
درستش کنید

یک بار دگر آمد یلدای زمستانی
یلداست ولی چشمم دلواپس و بارانی
هر شب سحری دارد، حتی شب طولانی
یلدای تو ما را کشت ای یوسف کنعانی..
هدیه به مولا سه صلوات..

سلام ونور...
ببخشید بابت این همه تاخیر بنده..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...

منتظر یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 09:23 http://forqan1.blogfa.com/

اللهم احفظ مولانا صاحب الزمان و عجل فرجهم الشریفآمین
سلام خواهر ارجمند
عزاداریها و عبادات خالصانه تان قبول باشد ان شاءالله
از خداوند متعال برایتان زیارت امام حسین علیه السلام را به همراه خانواده محترم و حسین جان آرزو میکنم.الهی آمین
شرمنده از اینکه دیر خدمت میرسم....
التماس دعا
یا علی علیه السلام

اگر گهواره را پس داده بودند،
دلش خوش بود با طفل خیالی.....
***********************
سلام ونور...
تاسوعا و عاشورای حسینی و مصیبت جانسوز آل الله بر شما تسلیت باد.
در این ایام خیلی خیلی التماس دعا..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد