واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

نظرمرحمت

بسم الله الرحمن الرحیم

ام سلمه از رسول خدا ـ صلی الله علیه و آله وسلم ـ پرسید: کار کردن زن در خانه چه مقدار فضیلت دارد؟ 
حضرت فرمود:
هر زنی که به منظور اصلاح امور خانه چیزی را از جایی بردارد و در جای دیگر بگذارد، خدا نظر مرحمت به او خواهد کرد و هر کس که مورد نظر خدا واقع شود، به عذاب الهی گرفتار نخواهد شد.

بحارالانوار- ج5 

حالا خانوما بازم اصرار کنید کار بیرون, کار بیرون

نظرات 6 + ارسال نظر

با سلام و صلوات خداقوت با احترام به طرح ختم صلوات دعوتید، جهت تعجیل در فرج و سلامتی آقا صاحب الزمان عج الله ، سهم هر منتظر از اول ماه مبارک تا عید فطر روزی یک تسبیح صلوات ، لطفا جهت مشارکت در طرح با ذکر مقدس یا مهدی عج اعلام آمادگی نمایید، جزاکم الله خیرا

سلام
چشم اگر سعادتی بود

بهانه ای برای دیدنت چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 05:49 http://www.razdarya.mihanblog.com/

سلاااام..صبحت بخیر و شادی..
عزیز ممنون بابت عکس امیر حسین
من قبل از این با ناگفته های من وارد این دنیا شدم..بعد پاک کردم و با اسم زمزمه باران..اونجا رو تخته کردم..
شدم بهانه ای برای دیدنت..
میهن چند وقت کد نمیداد به اهالی..که رفتم تو بلاگفا..
الان هم تو این خونه و هم تو اون خونه ام...

خوبی؟؟
مامان جون لحظه های الان تو قاب دوربین ثبت کن..

سلام
متشکرم عزیزم
چشم حتما

فاطیما یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 13:03 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام مطالب وبتون عالی با افتخار لینگ شدین

سلام
ممنون

یاس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 12:35

سلام عزیزم.
حالت خوبه؟

سلام
متشکرم

یاس سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:13

سلام آبجی خوبم.
ممنونم از حضورت و کامنتت.
امیدوارم شما هم سلامت و موفق باشی.

سلام عزیزم
خواهش میکنم
یاعلی

Baran شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 23:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود بر شما
خدایا شکرت

سلام برشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد