واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

راز کانال کمیل

بسمه تعالی

جنگ بالا گرفته است. 

مجالی برای هیچ وصیتی نیست ...

تا هنوز چند قطره خون در بدن دارم حدیثی از امام پنجم برای شما می نویسم:

"به تو خیانت می کنند, تو مکن.

تو را تکذیب می کنند, آرام باش

تو را می ستایند, فریب مخور

تو را نکوهش می کنند, شکوه مکن

مردم شهر از تو بد می گویند, اندوهگین مشو.

همه مردم تو را نیک می خوانند, مسرور مباش ...

آنگاه از ما خواهی بود."

دیگر نایی در بدن ندارم , خداحافظ دنیا ...



سالها بعد از عملیات والفجر مقدماتی از دل خاک فکه پیکر مطهر شهید گمنامی پیدا شد.

در جیب لباس خاکی اش برگه ای بود که نوشته هایش را با کمی دقت می شد خواند...


نظرات 14 + ارسال نظر
ماه بانو سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 23:22 http://www.blogsky.com/atrehekhatereh/post/index

روحشون شاد وراهشون پر رهرو

محمدهادی یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 16:58

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

بچه سید پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 16:19

زندگی بی عشق حسین بن علی(ع) به خدا صفا ندارد


سلام و عرض ادب
قبول باشه عزاداریها و عرض ارادتهای شما در این ماه حزن و اندوه

بعد از دوسه سال غیبت از حضور در جنگ نرم تصمیم دارم بازم به لطف خدا و به عشق شهداو امام شهدا قلم مبارزه بدست بگیرم.
از شما همکار ارجمند تقاضا دارم با ارائه ی نقطه نظرات و پیشنهادات ارزشمندتون این حقیر رو برای شروعی دوباره و مفید فایده یاری بفرمایید.
بی نهایت از شما ممنونم.
اجرتون با امام شهدا
در پناه حق باشید
یاعلی(ع)

بچه سید شنبه 22 مهر 1396 ساعت 14:06

اللهم ارزقنا زیارت الحسین(ع) فی الدنیا و الاخره

سلام و عرض ادب
از این نزدیکیا عبور میکردم گفتم به یاد اون ایامی که به برادری قابلم میدونستید
سری به سنگر مجازیتون بزنم و عرض ادبی داشته باشم
امیدوارم هرجا که هستید سلامت و تندرست باشید
زهرا ی اطهر سلام الله علیها دعای گویایتان باد

ایثار و اخلاص هنر مردان خداست شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 11:51 http://http

شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند رستگاری بزرگ محسوب می شود ، بلکه در بُعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود . با گسترش فرهنگ شهادت و روحیه ی شهادت طلبی در جامعه و ترویج آن در بین عامه ی مردم به خصوص نسل جوان می توان به نتایج بزرگی در تثبیت و تقویت پایه های دینی و مبانی اعتقادی و اسلامی رسید .
ار سوی دیگر ، اگر فداکاری و ایثار گری شهدا نبود ، اسلام زنده نمی ماند و امنیت و سلامت جامعه به خطر می افتاد . بنابراین برهمه واجب است از آرمان و خون شهدا پاسداری کرده و یاد و نام آنان را همواره در خاطره ها زنده نگه دارند .

ایثار و اخلاص هنر مردان خداست دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 00:42 http://http

فرزند ارزشمندم عرض سلام و ادب و التماس دعای فرج و اینکه در فضای واتس اپ و تلگرام گروهها و نسل جوان تمام وقتم را گرفته اند و بخاطر حضور و انجام تکلیف در ان فضا و مبارزه در جنگ نرم باید انجا هم باشم علاوه برامورات کاری زیاد دیگر اما این سنگر وبلاگ را هم دارم هنوز حفظ مینمایم ان شا الله سلامت و پایدارباشید و لطفا امری بود اطلاع دهید و اجرتان با شهدا و به همسر ارزشمندتان هم سلام برسانید و دست بوس نوه گلمان

دل من لک زده تا کنج حرم گریه کنم
دو قدم شعر بخوانم،دو قدم گریه کنم

بروم سمت ضریحی که قرارم آنجاست
برسم پیش نگارم،برسم گریه کنم


هوایِ حرم دارد این دلم

سلام ونور..
به قرارگاه آسمونیمون دعوتید..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و شهادت..

سلام علیکم
چشم
زیارت نصیبتون انشالله

عاشق شهدا پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 14:52 http://ashegheshohada77.blogfa.com/

سلام بزرگوار...
ممنونم...همچنین عبادات شما هم مقبول درگاه حق ان شاءالله...
بله...این فیلم فوق العاده رو دیده بودم و واقعا از شما ممنون و سپاس گزارم که به واسطه پیامتون توفیق و قسمت شد دوباره این فیلم رو ببینم!
یه فیلم دیگه هم هست از ایشون و شهید محرابی پناه و دوستاشون تو گلستان شهدای اصفهان هرکس تونست اون فیلم رو هم ببینه..اونم خیلی زیباست!
و راجب این شعر...این شعر برام خیییلی حکایت داره!واقعا دوستش دارم!پر از خاطرات خوبه برام!اولین بارم تو کتاب پرواز در سحرگاه که راجب شهید محمد غفاری و همرزمانشون مثل شهید صفری تبار هست از روی دستنوشته های شهید غفاری این شعر رو خوندم و حفظش شدم... گاهی وقتی میرم گلستان ناخودآگاه اگه فضا خلوت باشه این شعر رو کنار شهدا میخونم و واقعا خوش به حال کسی که کنار شهدا دفن میشه...اونجا محل قدم های امام زمان(عج) و خانم فاطمه ی زهرا(س)ست...گاهی وقتی میرم کنار مزار شهید خرازی و کاظمی فکر میکنم اینجا محل قدمهای شهداست...اینجا محل زیارت فرشته هاست!
ممنون از حضور و پیام بسیار عالیتون...
بازم به ما سر بزنید حتما...

سلام بزرگوار
انشالله شهادت عاقبتمون باشه
یاعلی

یاس یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 22:07

سلام عزیزم.
بسیار پستت قشنگ و قبل تامل بود.
امیدوارم شرمنده شون نباشیم.

سلام
انشاالله

وای بر آن انقلاب و انقلابی که در بامداد پیروزی بخواهد به محیط آرام و آسایش دهنده ی انقلاب پیروز شده، دل ببندد و با شهادت و مبارزه و پیکار خداحافظی کند.
"شهید مظلوم دکتر بهشتی"

سلام ونور...
طاعات و عبادات قبول درگاه حق.
سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گرامی باد.
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت.

سلام
متشکرم
یاعلی

Baran سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 22:25 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود و سپاس؛ واله بانوی عزیز دل

متشکرم

مسعود سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:31 http://maesoman.blogfa.com

خدایا مدیون شهدامون نکن فقط همین

الهی آمین

پست تکان دهنده و ارزشمندیست فرزندم سلام و عرض تبریک مجدد و نوه گلم را هم سلامئ خاص دارم تصویر نوه ام را بفرست ببینم لطفا

سلام
متشکرم

سلاااااام..
عیدت مباااااارک..
خوبی؟
این حدیث امام محمد باقر علیه السلام، من یاد این جمله حضرت علی علیه السلام به مالک انداخت..
ای مالک
بدان اگه مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ولی مهربان باش
اگه شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ولی شریف و درستکار باش
نیکی های امروزت فراموش میکنند ولی نیکوکار باش
بهترین هایت را به دیگران ببخش حتی اگر اندک باشد
در انتها خواهی دید که آن چه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو و مردم

این کانال کمیل دقیقا کجاست؟

سلام
ممنون از بیان زیبایی که نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد