واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

نیایش ...



خدای من 

در هر ثانیه ای که میگذرد، بی شمار نعمت بر من ارزانی میکنی...

تپش قلب، دم و بازدم، دیدن، شنیدن، لمس کردن، نبض زدن ها، پلک زدن، فکر کردن

نعمت های بیشماری که من ازشمردن آن ناتوانم

و من چقدر بی تفاوت میگذرم و مدام از نداشته هایم پیش تو گله و شکایت میکنم

خدایا برای ناشکری ها و کم طاقتی هایم

برای فراموشکاری ها و بی توجهی هایم

مرا ببخش 

خداوندا، به دل نگیر اگر گاهی زبانم از شکرت باز می ایستد 

تقصیری ندارد؛ قاصر است! کم می آورد، در برابر بزرگی ات

ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺍﯼ ﺧﺰﺍﻧﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺨﺸش ها

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی فردای ما ﻣﻘدر فرما

الهی آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
تفکر مثبت دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 10:03 http://tafakoremosbat.blogsky.com

آمین
وبلاگتون قشنگه بی زحمت یه قالب شیک هم براش بذارید عالی شه.

متشکرم

چشم حتما ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد