واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

زندگی کن! فرقی نمی کند کجا...

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام دوستان بزرگوار 

حالتون خوبه ان شاءالله؟!!! 

ازاونجایی که بلاگفا سر ناسازگاری با ما گذاشت ناچار مهاجرت کردیم اینجا...

منزل نومون مبارک!! smile

البته فرقی هم نمی کنه مهم حضور در صحنه هست!!

یاعلی 

منتظر الطافتون هستیم 

التماس دعا 


نظرات 4 + ارسال نظر
بهانه ای برای دیدنت پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 07:04 http://www.razdarya.blogfa.com/

سلاااام..
صبح بخیر مامان محمد حسین
من با بلاگفا اومدم و بعد به میهن نقل مکان کردم..
حالا که میهن خر شدم سر نقطه اولم برگشتم..

من هنوز طعم شیرین مادری نچشیدم...
شازده راه گم کرده یا که خبر نداره که من چن وقته نگاهم به جاده ست...

فاطمه دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 15:17 http://tanhayihayeman.blogsky.com

سلام
قلمتون خیلی زیباست....
ما هم از بلاگفا به بلاگ اسکای پناهنده شده ایم
و اصلا از بلاگ اسکای سر درنمیاوریم.....
ممنون که به وبلاگ من سر زدید خوشحال میشم بازم به تنهایی هام قدم بذازید.

سلام عزیزم
خوش آمدید.
کاری نداره که...
اینقدر زیر و بم مدیریت رو زیر و رو کن تا یاد بگیری...

وویس چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:43

سلام خونه نو مبارکتتون
شما بلاگفایی هستین؟

راستی الان انگار بلاگفا درست شده
آیا نوشته‌هاتون مونده یا حذف شده؟

سلام
متشکرم
بله... متاسفانه هیچ چیز باقیمانده نمونده کل وبلاگم حذف شد.

•✘•زهرا•✘• سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 05:52 http://www.zizialone.blogsky.com

سلام
با خراب شدن بلاگفا نصف ملت مهاجرت کردن...

+ مرسی بابت حضورتون تو وبم :)

سلام
بله دیگه چاره‌ای ندارند نصف ملت...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد