واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

چقدر زود می روی...

بسم الله الرحمن الرحیم 


انگار همین دیروز بود! 

هلال ماه مبارک رمضان رویت شد...

شاد بودم 

یا شاید نگران...! 

از اینکه نکند زود بروی... 


وحالا... 

نیمی از تو گذشته و

 حتی هنوز نیمی از من به تو نرسیده است ... 


تو مثل ماهی و من یک عمر غفلتم...


این پاهای خسته و بی جان من تاب همراهی تو را ندارد... 

مگر یک شب، سحری، ابوحمزه یاری ام کند... 


چیزی ته دلم مانده که می گویم:

چقدر زود می روی 

رمضان! 


نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 21:51 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام
متن خیلی قشنگ و غم انگیزیه
چقدر زود میروی رمضان...
حالا راس راسی داره میره.خیلی کم مونده.

سلام
ان شاالله دست خالی از رمضان بیرون نرویم.

ویس چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:38 http://heybateveys.blogsky.com

سلام

طاعات وعباداتتون قبول

بله دیگه گذر عمره که مثل باد میگذره نه تنها رمضان بلکه همه روزا زود میگذره و آیا ماتوشه‌ای برا آخرتمون آماده کردیم ؟

سلام
ان شاءالله که چیزی همراه داشته باشیم...
چیزی به درد بخور...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد