واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

یادم باشد ...

بسم الله الرحمن الرحیم


یادم باشد از این به بعد با هر بچه ای گل یا پوچ بازی کردم هر دو دستم گل داشته باشد ...

یادم باشد از این به بعد هر کس از من کمکی خواست قبل از اینکه تلاش کنم او را نجات دهم برایش دعا کنم چو من عاجزم و خدا قادر ...

یادم باشد از این به بعد هر روز از کودک همسایه که پدرش بیمار است و مادرش سخت کار میکند تا خرجشان را در بیاورد بپرسم چه غذایی دارند تا بوی غذای خانه من اشتها آور تر از مال آن ها نباشد ...

یادم باشد از این به بعد صبح ها موقع بیدار شدن علاوه بر پدرو مادر وهمسر و فرزند و دوست و آشنا و غیره و غیره به خدا هم سلام کنم....



نظرات 14 + ارسال نظر
باران بهشتی دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 09:59 http://baranenoor.blogfa.com/

حرف حساب....

بسم‌الله الرحمن ‌الرحیم
با گرامی‌داشت سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و نام شهیدان فجرآفرین را بزرگ می‌داریم و برای آنان همجواری با روح بلند و ملکوتی امام راحل، خمینی بزرگ رحمت‌الله تعالی علیه، در اعلی علیین مسئلت می‌کنیم. امروز، آوازۀ انقلاب اسلامی در تمام جهان طنین‌انداز است و آرمان‌های مقدس آن نه‌تنها برای تمام مسلمانان، که برای همه مستضعفان و رنج‌کشیدگان جهان، نویدبخش پیروزی بر مستکبران و ستم‌پیشگان است.

بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم
بیست و دو بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، 22 بهمن سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، و 22 بهمن سرآغاز حکومت اللّه‏ بر جهان، 22 بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، بر کشور و ملت بزرگ ایران و بر جمیع مسلمانان و مستضعفان و محرومان مبارک باد.

لیلا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 17:09 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

یادمان باشد....

امیدوارم که یادمون نره

موفق باشی واله جان

امیر جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:27 http://ma-3nafar.blogsky.com

چقد قشنگ و غم انگیز بود.
ممنون.مثل همیشه عالی

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏ داشت و طعم شیرین آوای انبیا.
دهه فجرمبارک

یکی از ویژگی هایی که قرآن شریف برای شهیدان ذکر کرده است، مساله حیات و زنده بودن آنها است. حال باید بدانیم که منظور قرآن از این حیات چه نوع حیاتی است؟ و مقصود قرآن چیست؟ آیا منظور از حیات، حیات مادی است؟ یا این حیات مخصوص به روح و روان شهدا است؟ آیا این حیات به جسم شهید هم مربوط می شود یا خیر؟ و دهها سوال دیگر که باید مورد بررسی قرار گیرد و به آنها پاسخ داده شود.

استاد گرانقدرم و دختر ایمانی ام سلام صبحگاهی و التماس دعای فرج الان متوجه شدم و سپاسگزارم در پناه حق

محضر استاد و فرزند گرانقدر و دختر ایمانی ام سلام و وت بخیر و سلامت و تندرست باشید و در کنار خانواده محترم خصوصا نوه عزیزمان آقا محمد حسین عزیز موفق و پایدار و شاد و سر بلند باشید ان شا الله از اعماق قلبم همچنان دعا گویتان هستم و به شما فرزند با ایمانم افتخار میکنم . بک یا الله و در پناه حق

پدر حقیر و ناچیز شما هوشمند

نگاهی به حقیقت شهادت
شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. شهادت مرگی از راه کشته شدن است، که شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن ((فی سبیل الله))انتخاب می کند. یعنی شهید در راهی کشته می شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر((ص)) شریفترین و بالاترین نوع مردن است (اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَهِ)و علی(ع) آن را گرامی ترین نوع مردن می داند.(اَکْرُمُالمُوًتِ اَلْقُتْلُ)

منتظر دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 11:55 http://forqan1.blogfa.com

اللهم احفظ مولانا صاحب الزمان و عجل فرجهم الشریفآمین
سلام خواهر گرامی
اجرکم عندالله
بسیار عالی و دست مریزاد...
ان شاءالله یادمان باشد جلوی بچه یتیمی فرزندمان را نوازش نکنیم...
یادمان باشد...
محمدحسین جان خوبند ان شاءالله؟
ماشاءالله گوش شیطون کر بانمک و خوشگل هستند و حتما خوش خلقیش هم
به باباش باید رفته باشه
ان شاءالله که سلامت باشد.آمین
التماس دعا
یاعلی علیه السلام

فافا دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 09:59

سلام . اینجا چقدر بوی خوبی میده . بوی خدا . چقدر همه جا انمرژی مثبت داره .
واقعا وبلاگ خوبی داری عزیزم.
انشالله خدای مهربون همه آرزوهای دلت رو برآورده به خیر بکنه . التماس دعا.

شهید در لغت به معنی ((گواه)) است و در اصطلاح به کسی گویند که در مجرای شهادت قرار گرفته و در راه خدا کشته می شود.
شهادت نوعی از مرگ نیست بلکه صفتی از ((حیات معقول)) است. زیرا حیات معمولی که متاسفانه اکثریت انسانها را اداره می کند، همواره خود و ادامه بی پایان خود را می خواهد، لیکن در حیات معقول فرد آن زندگی پاک از آلودگی ها که خود را در یک مجموعه بزرگی به نام جهان هستی در مسیر تکاملی می بیند که پایانش منطقه جاذبه الهی است. لذا شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه و به مصداق آیه شریفه قرآن که می فرماید:
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
(169 آ ل عمران)

مرتضی یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 14:21 http://tanzestann.ir

بیگ لایک قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد