واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

صادق آل محمد

بسم الله الرحمن الرحیم



همه عمرم در فغانم ، زغم نهان صادق

زند آتشی به جانم ، غم جاودان صادق


دو هزار ننگ و نفرین ، به تمام دشمنانت

که نموده هتک حرمت ، به حریم جان صادق


به فدای خاک پایش ، شده ام غرق عزایش

دل عاشقان شکست از ، غم بی امان صادق


چه خوشا اگر کنم رو ، به مدینه و بقیعش

به زلال اشک شویم ، قبر بی نشان صادق


در مدینه اش بگردم ، پی قبر مادر او

که بیابم آن مزار مام قد کمان صادق


نظرات 3 + ارسال نظر
یاس دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 11:03

سلام حالتون خوبه؟
دیر به این پستتون رسیدم.
امیدوارم شاد و سلامت باشید.

دخترک بارانی شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 13:31 http://agirlofrain.blogsky.com

سلام !!!
ممنون از حضورتون !!!
وب جالبی دارید !! بعضی پست هاش بدجور به دل آدم می نشینه !
-------------------------------------------------
و در مورد سوالی که پرسیده بودید نه !! اون پست از خودم نبود !!
جایی دیده بودم کپی اش کردم !!

دخترک بارانی شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 13:29 http://agirlofrain.blogsky.com

سلام !!!
ممنون از حضورتون !!!
وب جالبی دارید !! بعد پست هاش بدجور به دل آدم می نشینه !
-------------------------------------------------
و در مورد سوالی که پرسیده بودید نه !! اون پست از خودم نبود !!
جایی دیده بودم کپی اش کردم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد