واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

بی بی قبول کنه ...

بسم الله الرحمن الرحیم
یه دسته گل دارم
برای این حرم می دم
گلم که چیزی نیست
برا حرم ، سرم می دم
برای قربونی  ، اسماعیل و می دم با عشق
خودم با بچه هام ، فدای بانوی دمشق
 
منم یه مادرم
پسرمو دوسش دارم
ولی عزیزمو ،به دست بی بی می سپرم
بی بی قبول کنه ...
بشه مدافعه حرم ....



نتیجه تصویری برای حرم بی بی زینب

نظرات 13 + ارسال نظر
عرفان جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 10:49 http://negin114.blogfa.com/

احسنت ...
حداقل روزی ی بار شعرشو گوش می دم ...

شهدا با معرفتند!
نشان به آن نشان، هنگامی که پایمان در جاده تاریک گناه لغزید، آنها بودند که نور هدایت شدند و نجاتمان دادند...
شهدا با معرفتند!
نشان به آن نشان، پا که در....
ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه آسمانیمون...

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما..
ایام عزای مادرمون تسلیت.
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

تو ماشین که نشستم گفتم ببخشید عزیز میشه ضبط و خاموش کنید؟
گفت حاجی بخدا مجازه!چیز بدی هم نمیخونه...
گفتم میدونم ولی عزادارم..
گفت شرمنده و ضبط و خاموش کرد..
اقوام نزدیکه؟؟ گفتم ...
ادامه رو تشریف بیارید قرارگاهمون...

سلام و نور...
ممنون از حضور و لطف شما..
ایام فاطمیه تسلیت.
ببخشید بابت تاخیر..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...

نقاشی ساختمان یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 16:32 http://homepainter.ir/

ممنون از مطلب خوبتون

در تداوم حرکت به سوی آرمان های بزرگ آن امام همام و شهدای گران قدر آن بزرگ مرد ایران همین بس که تلاش آتش نشان ساده و دل پاک که نیتش دفاع از حرم در آن سوی مرزها بود در شجاعانه ترین حالت ممکن در حریم آتش و آوار پلاسکو...
ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه...

سلام ونور..
به قرارگاهمون دعوتید با دعوتنامه ای از شهدای آتش نشان و مدافع حرم..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

سلام ونور...
ممنون از حضور و حسن توجه شما...
روح و روانتون خدایی و شهدایی..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

وقتی دشمن عقب نشست. من رفتم سنگر فرماندهی. آقای امینی انجا نبودند.از بچه ها پرسیدم : " از نیروها شهید هم داشتیم؟ " گفتند : سه نفر شهید داشتیم، شهید ستار جوانبخت . شهید احمد بوداقی . " که سومی را اظهار نکردند.
گفتم نفر سوم؟
گفتند:....
ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه..

سلام ونور..
به قرارگاه آسمونیمون دعوتید.
این دعوتنامه ای از طرف شهداست..
ان شاءالله مشهدالرضا نایب الزیاره ام..
در پناه خدا زهرایی بمانید...
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

فاطمه دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 01:18 http://tanhayihayeman.blogsky.com

سلام
دلتنگت شده بودم!
نمیدونم ادرسم و درست زدم یا نه!!!
دوماه در میون میام
ولی بهت سر میزنم همیشه

منتظر پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 14:10 http://forqan1.blogfa.com/

اللهم احفظ مولانا صاحی الزمان و عجل فرجهم الشریفآمین
سلام خواهر ارجمند و گرامی
ان شاءالله خداوند متعال شهادت را نصیب همه آرزومندان کند و از خداوند برای شما و محمدحسین جان گل و خانواده محترمتون سلامتی و توفیق روز افزون و صبر و بردباری و بصیرت افزون و شهادت عطا کند.آمین
نمیدانم الان محمدحسین جان در چه سنی هست ولی فکر میکنم باید دو یا سه باشد....سلامت باشد ان شاءالله
از اینکه اتفقاتی باعث میشود دیر خدمت برسم بسیار بسیار شرمنده و حتی خیلی وقت هست بروز هم نشده ام...
التماس دعای خیر
یاسیدالشهداء علیه السلام

کرشمه شنبه 18 دی 1395 ساعت 21:53

سلام آبجی
اوقات بخیر
یهویی دلم هواتونو کرد که الحمدلله تونستم صفحه تونو پیدا کنم.
به پسر گلتون هم سلام برسونید
التماس دعای ویژه

جمعه ها شرح دلم یک غزل کوتاه است
که ردیفش همه "دلتنگ تو ام" می آیــد...

سلامتی و تعجیل در امر فرج صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما..
خدا رحمتشون کنه ..
محتاج دعای خوبان..
در پناه خدا زهرایی بمانید..

#به_دخترم_دروغ_نگویید
نگویید من به سفر رفته ام
نگویید از سفر باز خواهم گشت
نگویید زیباترین هدیه را برایش به ارمغان خواهم آورد
به دخترم واقعیت را بگویید،
بگویید بخاطر...
ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه.

سلام ونور...
به قرارگاه آسمونیمون دعوتید.
این دعوتنامه ای از طرف شهداست.
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت...

لیلا شنبه 11 دی 1395 ساعت 11:14 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام واله جان خوبین؟

روی ماه دسته گلتون رو ببوسین

قربون دل تمام مادرایی که دسته گلاشونو تقدیم کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد