واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

تجارت عشق

بسم الله الرحمن الرحیم


خدایا تو می دانی که تاجرپیشه نیستم، و تجارت با عشق را کفر میشمارم و در مقابلِ پرستشِ تو که نیاز طبیعی قلب من است اجری نمی خواهم ، و شرم دارم که در مقابل تو بایستم و خیال داد و ستد با تو را داشته باشم.

   

من به خود اجازه نمی دهم که خود را در برابر تو چیزی به حساب آورم که به فکر معامله بیفتد!  من زادۀ توام. من از خود چیزی ندارم که در معامله با تو ارائه دهم ، هر چه هست متعلق به توست.


نظرات 3 + ارسال نظر

آخرین جمعه سال است و دلم میخواهد
چو شهیدان بفدای دل پر درد تو گردم مولا..
هدیه به مولا 14 صلوات

سلام ونور...
در جوار شهدا نایب الزباره بودم.
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..

یاس یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 18:31

سلام.
صورت ماه محمدحسین رو جای من ببوسید.

یاس یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 11:14 http://mehranosh-gh.blogsky.com

سلام عزیزم.
حالت خوبه؟ کوچولوی نازت خوبه؟ اگه اشتباه نکنم آقا محمدحسین درسته؟
چقدر خوشحال شدم کامنتتو دیدم.
لینکت میکنم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد